Szukaj
Wybór modelu
Oficjalny partner
...
Płatności
Śledź nas na

Zasady i warunki

  • Zawartość strony, taka jak tekst, zdjęcia, logo i wszelkie inne wyświetlane materiały, jest chroniona prawem autorskim i stanowi własność firmy KIT XENON TUNING SRL, zwanej dalej KITT Tuning.

    KITT Tuning umożliwia bezpłatny dostęp do tej strony w celu wizualizacji i użytku niekomercyjnego. Materiały wyświetlane na tej stronie nie mogą być powielane częściowo lub w całości ani modyfikowane bez pisemnej zgody firmy.

    Produkty sprzedawane za pośrednictwem www.carpartstuning.com są nowe, oryginalnie zapakowane przez producenta. Zdjęcia produktów mają charakter informacyjny. Wszystkie nasze produkty są testowane (montowane) na dedykowanych pojazdach.

    Komercjalizowane produkty są zgodne z przepisami eksportowymi i mogą być wysyłane poza granice kraju.

  • Produkty sprzedawane przez KITT Tuning są wymienne z oryginalnymi częściami zgodnie z redagowanymi przez producentów listami i katalogami. Gwarancja obowiązuje zgodnie z prawem europejskim.


    KITT Tuning jako Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za gwarancję i anuluje gwarancję w poniższych sytuacjach:
    - Produkt nie był montowany w specjalnym warsztacie. Proces dopasowania musi zostać zakończony w Specjalistycznym Serwisie / Tuningu.
    - Produkt został uszkodzony w wyniku nieprawidłowego montażu lub został zamontowany z innymi uszkodzonymi elementami łączącymi. Nie przyjmujemy roszczeń dotyczących produktów, które zostały zamontowane i/lub zmienione podczas montażu przez nieautoryzowany serwis lub technika.
    - Produkt był używany w innym celu niż podano w prezentacji/opisie produktu.
    - Część została uszkodzona przez dodatkowe przeciążenie lub niewłaściwą konserwację pojazdu.
    - Pojazd uległ wypadkowi lub uszkodzeniom spowodowanym działaniem czynników zewnętrznych, atmosferycznych, termicznych, mechanicznych lub elektrycznych.
    - Części noszą rysy, wybrzuszenia, ślady po zgięciach, które nie są spowodowane przez producenta lub incydenty transportowe.


    Do reklamacji gwarancyjnych należy dołączyć następujące dokumenty:

    Faktura od KIT XENON TUNING SRL
    Dowód, że produkt był montowany w autoryzowanym serwisie lub kopia Protokołu serwisowego wystawionego przez Auto Serwis dla procesu montażu
    Czysty zdjęcia żądanych szkód
    Kopia dowodu rejestracyjnego pojazdu

  • Kupujący proszony jest o osobisty odbiór dostarczanego produktu od kuriera.
    Jeśli zamówienie ma być odebrane przez inną osobę (nie przez kupującego), prosimy o zaznaczenie tego przed dostawą z podaniem imienia i nazwiska tej osoby.

    W momencie dostawy produktu i przed odebraniem przesyłki od kuriera, kupujący proszony jest o otwarcie opakowania i sprawdzenie towaru przy kurierze. Jeżeli produkt został uszkodzony w transporcie, kupujący musi zażądać od kuriera sporządzenia protokołu odbioru (protokołu dobrego stanu) o uszkodzeniu/ach i nie przyjąć przesyłki; protokół dostawy musi być podpisany przez kuriera, a kupujący musi zachować jego kopię. KITT Tuning nie będzie akceptować kolejnych reklamacji bez oficjalnego protokołu uszkodzeń.

  • — PayPal

    - Płatność kartami: Visa/ MasterCard/ Maestro

    - Przelew bankowy

  • - Kolor zielony oznacza, że produkt znajduje się w magazynie i jest „gotowy do wysyłki”

    - Pomorańczowy kolor oznacza, że produkt będzie „dostępny od…”

    - Kolor czerwony oznacza, że produkt jest „niedostępny”

    Jeżeli ceny lub inne szczegóły dotyczące produktów/promocji zostały błędnie wyświetlone, w tym błędnie wprowadzone do bazy danych, zastrzegamy sobie prawo do anulowania dostawy produktu i powiadomienia telefonicznego/e-mailowego w najkrótszym czasie o błędzie, jeśli produkt nie został jeszcze dostarczony.

  • Zapewniamy szybką i niezawodną dostawę na całym świecie w zależności od miejsca przeznaczenia przesyłki.

    Przedmioty są dostarczane przez jednego z naszych partnerów wysyłkowych: GLS/Parcel Force, Dachser, TNT, UPS, DHL, International Post Services/EMS ze śledzeniem. Czas wysyłki może się różnić w zależności od lokalizacji przedmiotów, ponieważ dostawy do niektórych lokalizacji mogą wymagać dodatkowego czasu w transporcie.

  • Wszystkie zakupione produkty znajdujące się w magazynie zostaną wysłane do Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności.

    Jeśli zamówiłeś wiele produktów i jeden lub więcej jest niedostępny, wyślemy całe zamówienie w jednej dostawie, gdy tylko wszystkie produkty dotrą do naszego magazynu i zostaną sprawdzone pod względem jakości.

    Wszystkie zamówienia złożone i opłacone po godzinie 14:00 (GMT) na produkty znajdujące się w magazynie zostaną przetworzone następnego dnia roboczego.

    Wszystkie produkty są starannie pakowane, aby dotarły do naszych odbiorców w idealnym stanie.

  • Dostawy są realizowane od poniedziałku do piątku, od 09:00 do 17:00.

    *Pamiętaj, że:

    - kurier skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu ustalenia daty i godziny doręczenia;
    - ponosisz odpowiedzialność za poprawność danych kontaktowych w tym adresu dostawy;
    - po wysłaniu zamówienia nie można zmienić adresu wysyłki;
    - jesteś odpowiedzialny za zapewnienie, że zamówione przez Ciebie przedmioty mogą zostać dostarczone do Twojej nieruchomości, z bezpiecznym i rozsądnym dojazdem z drogi publicznej do miejsca dostawy.
    Status zamówienia możesz sprawdzić w dowolnym momencie po jego złożeniu. Informacje o śledzeniu zostaną również wysłane do Ciebie e-mailem, gdy zamówienie zostanie wysłane.

    Wysyłka poza UE (do krajów z odprawą celną) może mieć dłuższy czas tranzytu ze względu na formalności celne.
    *Cła

    Kupując przedmiot, jesteś odpowiedzialny za opłacenie cła i podjęcie formalności importowych. Kwota naliczana jest zgodnie z prawem obowiązującym w kraju, do którego przesyłka zostanie dostarczona.
    Kwota naliczonych opłat celnych zostanie podana przez kuriera po dotarciu towaru do miejsca przeznaczenia. Jeśli cło nie zostanie uiszczone iz tego powodu przesyłka zostanie odrzucona lub porzucona, koszty przesyłki i cła zostaną odjęte od całkowitej kwoty zamówienia, a pozostała różnica zostanie zwrócona.
  • Nieprawidłowe informacje o wysyłce — jeśli paczka zostanie zwrócona do KITT Tuning z powodu nieprawidłowego lub nieprawidłowego adresu wysyłki podanego przez kupującego, kupujący będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej.

    *KITT Tuning nie ponosi odpowiedzialności za paczki dostarczone nieprawidłowo lub zagubione z powodu nieprawidłowych informacji o wysyłce podanych przez kupującego.

    Brak odpowiedzi na rezerwację dostawy - Jeśli paczka zostanie zwrócona do KITT Tuning z powodu niemożności dostawy spowodowanej przez kupującego:

    -kupujący nie odbiera telefonu w celu ustalenia rezerwacji
    - kupujący nie odpowiada na e-mail z prośbą o dodatkowe informacje
    - kupującego nie ma pod wskazanym adresem lub w uzgodnionym terminie
    - nieodebranie przez Kupującego Zamówienia czasowo przechowywanego w magazynie firmy kurierskiej/paczkarni.

    *KITT Tuning nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty za dostawę. Kupujący zostanie obciążony kosztami dostawy i zwrotu.
  • Jeżeli paczki zostały uszkodzone podczas transportu, kupujący musi dostarczyć protokół dostawy od kuriera (protokół musi być podpisany zarówno przez kuriera, jak i kupującego) oraz wyraźne zdjęcia pokazujące uszkodzenie. KITT Tuning zazwyczaj uzgodni z kupującym najbardziej odpowiednie rozwiązanie problemu.

    Kupujący musi zgłosić szkodę w jednym e-mailu, podając następujące informacje:

    1. Numer zamówienia lub metoda płatności (jeśli PayPal, identyfikator transakcji)

    2. Numer śledzenia zamówienia

    3. Protokół doręczenia od kuriera (protokół musi być podpisany zarówno przez kuriera, jak i kupującego)

    4. Czysty zdjęcia przedstawiające uszkodzenie (zdjęcia pudełka i zdjęcia uszkodzonych przedmiotów)

    5. Przejrzysty raport, maksymalnie w 24h od momentu dostawy, o stanie uszkodzonych lub brakujących elementów

    Jeśli paczki zaginęły podczas transportu, KITT Tuning wymieni produkt, składając następnie pisemną reklamację do firmy spedycyjnej w celu odzyskania wartości paczki.

    KITT Tuning wspólnie z kupującym uzgodni najbardziej odpowiednie rozwiązanie problemu.

  • Zwroty

    Gwarancja zwrotu pieniędzy: w przypadku towarów zwróconych w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania płatności.

    Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie, w jakim został otrzymany. Kupujący musi również dołączyć:

    Wszystkie opakowania, takie jak pudełka, torby i metki
    Akcesoria takie jak kable i piloty
    Wszystkie elementy zawarte w pakiecie

    Wszystkie zwracane produkty muszą być otrzymane w dobrym stanie. Towar nie zostanie przyjęty, jeśli jest uszkodzony lub porysowany.

    Jeśli produkt zostanie zwrócony, ponieważ kupujący zmienił zdanie lub kupił go przez pomyłkę, kupujący jest odpowiedzialny za pokrycie kosztów zwrotu towaru.

    KITT Tuning ma na celu przetwarzanie zwrotów w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zwrotu; zwrot może zostać dokonany następnego dnia roboczego w normalnych okolicznościach.

    Anulowania

    Jeśli kupujący anuluje zamówienie przed wysyłką, KITT Tuning zwróci pełną kwotę zamówienia.
    Jeśli kupujący anuluje zamówienie po wysyłce, KITT Tuning zwróci tylko koszt przedmiotu (bez kosztów wysyłki).
    Zwrot kosztów nastąpi po powrocie paczki do KITT Tuning.

    Zwroty pieniędzy

    W przypadku, gdy kupujący kupi produkt, którego nie ma w magazynie, KITT Tuning zwróci koszty zamówienia.

  • Wszystkie konta B2B, które nie będą miały żadnej aktywności w ciągu najbliższych 2 miesięcy od momentu aktywacji, automatycznie staną się nieaktywne. Reaktywacja konta B2B może nastąpić na żądanie.

  • Firma KITT Tuning, właściciel witryny www.carpartstuning.com, zobowiązała się do zachowania poufności informacji podanych przez kupującego podczas uzyskiwania dostępu i wypełniania formularza rejestracyjnego.

  • Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się skontaktować z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub pod jednym z numerów telefonów wyświetlanych na naszej stronie internetowej.