Szukaj
Wybór modelu
Oficjalny partner
...
Płatności
Śledź nas na

Informacje o wysyłce



1. Produkty są wysyłane w ciągu 24-48 godzin po otrzymaniu rozliczonej płatności.
2. Zapewniamy szybką i niezawodną dostawę na całym świecie w zależności od miejsca przeznaczenia przesyłki.
3. Zawsze używamy metody wysyłki, która zapewnia informacje o śledzeniu.
4. Przesyłki są dostarczane przez jednego z naszych partnerów spedycyjnych: GLS / Parcel Force, Dachser, DHL, International Post Services / EMS. Czas wysyłki może się różnić w zależności od lokalizacji przedmiotów, ponieważ dostawy do niektórych lokalizacji mogą wymagać dodatkowego czasu w transporcie.

Jeśli masz jakiekolwiek trudności, nie wahaj się skontaktować z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub pod jednym z numerów telefonów wyświetlanych na naszej stronie internetowej.


Metody wysyłki i dostawy:

Produkty są wysyłane za pośrednictwem jednego z naszych partnerów wysyłkowych: GLS, Dachser, International Post Services/EMS, Ekont, TNT, UPS, DHL.< /p>

Możesz sprawdzić status dostawy swojego produktu, uzyskując dostęp do numeru śledzenia w zależności od partnerów wysyłkowych (kurierów):

GLS: https:/ /gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking

DACHSER: https://elogistics.dachser.com/shpdl/?c=15&n=number (*number=numer przesyłki otrzymany od nas)

Międzynarodowa usługa pocztowa/EMS: http://www.trackingmore.com/posta-romana-tracking.html

Ekont: http://en.econt.com/tracking/?num=Track+usługa

TNT: https://www.tnt.com/express/en_us/site/home.html

UPS: https://www.ups.com/tracking/tracking.html

DHL: http://www.dhl.com/en/express/tracking.html

Ekspresowe (24h) dostawy z TNT, UPS lub DHL są tylko na zamówienie.

*Cena ze strony internetowej dotyczy standardowej dostawy realizowanej przez GLS i Dachser.

 

Dostawa w Unii Europejskiej

Austria — GLS & Dachser

Belgia — GLS & Dachser

Bułgaria - Ekont

Chorwacja  - GLS & Dachser

Cypr — GLS & Julio Trans (bez numeru przesyłki)

Czechy — GLS & Dachser

 

Dania — GLS & Dachser

Estonia – Dachser

Finlandia – Dachser

Francja — GLS & Dachser

Niemcy — GLS & Dachser

Grecja — GLS & Dachser

Węgry — GLS & Dachser

Irlandia – GLS & Dachser

Włochy — GLS & Dachser

Łotwa – Dachser

Litwa – Dachser

Luksemburg — GLS & Dachser

Malta – Poczta międzynarodowa

Holandia – GLS & Dachser

Polska — GLS & Dachser

Portugalia – GLS & Dachser

Słowacja – GLS & Dachser

Słowenia — GLS & Dachser

Hiszpania – GLS & Dachser

Szwecja – Dachser

Wielka Brytania – GLS & Dachser

 

*Dostawa odbywa się na kontynencie, a nie na wyspach tych krajów.

 

Wysyłka poza UE (do krajów, w których obowiązują zwyczaje) może mieć dłuższy czas tranzytu ze względu na formalności celne.

Albania – Dachser

Norwegia — Dachser

Szwajcaria – Dachser

 

*Każda przesyłka jest wysyłana z deklaracją celną (45€ wliczone w koszt wysyłki).

 

https://ec.europa.eu/taxation_customs/business/customs-procedures/general-overview/customs-declaration_en

 

Dostawa  w: Armenii, Białorusi, Gibraltarze, Islandii, Kosowie, Lechtensteinie, Macedonii, Federacji Rosyjskiej, Turcji, Ukrainie, Państwie Watykańskim (Stolicy Apostolskiej) jest możliwe tylko po uprzednim kontakcie  za koszt dostawy.

 

*Cło 

Kupując przedmiot, jesteś odpowiedzialny za opłacenie ceł i podjęcie formalności importowych. Kwota obliczana jest zgodnie z prawem obowiązującym w kraju, do którego przesyłka zostanie dostarczona. 
Kwota należności celnych zostanie poinformowany przez kuriera, gdy towary dotrą do miejsca przeznaczenia. 
Jeśli należności celne nie zostaną uiszczone iz tego powodu , przesyłka zostanie odrzucona lub porzucona, koszty wysyłki i cła zostaną odjęte od całkowitej kwoty zamówienia, a pozostała różnica zostanie zwrócona. 

 

 

 

ALTERNATYWNY ADRES DO WYSYŁKI

Zapewniamy możliwość wyboru innego adresu wysyłki z adresu rozliczeniowego. Ułatwia to wysłanie zamówienia do magazynu lub innej lokalizacji.

Świadczymy również usługę Dropshipping.

Jeśli chcesz skorzystać z tej usługi, kliknij Wyślij towar do mojego klienta (dropshipping), uzupełnij wymagane dane i kliknij Zapisz informacje.

 

ZMIANA LUB ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

 

Dla technicznych & ze względów logistycznych zmiana zamówienia nie jest możliwa po jego wysłaniu. Dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie szczegółów dostawy przed sfinalizowaniem zamówienia.

Niestety, po otrzymaniu potwierdzenia wysyłki nie możesz już anulować zamówienia. Możesz odmówić przyjęcia paczki po przybyciu, ale będziesz odpowiedzialny za Dostawę & Koszty zwrotu.

 

ŚLEDZENIE ZAMÓWIEŃ

Gdy Twoje zamówienie zostanie przetworzone i wysłane, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem ze szczegółami wysyłki i numerem przesyłki. Jeśli założyłeś u nas konto osobiste lub firmowe, będziesz mógł przeglądać i śledzić stan  Twoje zamówienie w Moje konto -> Historia zakupów. Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, nadal możesz śledzić swoje zamówienie, korzystając z linku z e-maila z potwierdzeniem, ale zdecydowanie zalecamy zarejestrowanie się, aby wygodnie śledzić przyszłe zamówienia.